Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 zile calendaristice, fără un motiv anume. Perioada de retragere expiră la 14 zile calendaristice de la data recepționării coletului.

Potrivit articolului 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, ”consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.”

Potrivit articolului 13 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014:

„(1) Profesionistul (în acest caz TZIMPI POFTICIOS S.R.L. ) rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.

(2) Profesionistul rambursează sumele menționate la alin. (1) folosind aceleași modalități de plata ca și cele folosite de consumator pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plata și cu condiția de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urmă rambursării.”

Obligațiile consumatorului în cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanță de Urgență nr. 34/2014:

„(1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile, dacă produsul are ambalajul original, eticheta și dacă produsul nu prezintă urme de uzură.

(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. […]

Nota: Bebepofticios.ro poate suporta toate costurile legate de returnarea produselor, pentru o perioada limitata de timp, o singura data per client.

(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii produselor.”

Pentru varianta completă a Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 click aici

Produsele returnate vor fi trimise la adresa depozitului TZIMPI POFTICIOS S.R.L., adresa care va fi comunicată de către agentul de vânzări în momentul în care îi este adus la cunoștință returul. Produsele NU se vor expedia pe cont propriu și nu se vor expedia la nicio altă adresă decât cea specificată de agentul de vânzări.

Cum solicit returul?

  • Trimiteti un mail la adresa de mail: bebepofticios@yahoo.com si specificati urmatoarele:
    • Produsul/produsele din comanda care se doresc a fi returnate
    • Numarul comenzii si numarul/seria facturii de achizitie
    • Contul(IBAN) si titularul contului in care doriti sa primiti contravaloarea produselor returnate
    • Adresa de la care doriti sa fie ridicat coletul
    • Numele complet
    • Numarul de telefon
    • Motivul pentru care se solicita returul (optional)

În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării de pe site-ul www.bebepofticios.ro sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 14 de zile calendaristice din momentul în care l-ați primit.

Informații privind exercitarea dreptului de retragere:

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor sau, în cazul bunurilor multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat, data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a comenzii.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Care sunt consecințele retragerii – returul produsului?

Dacă doriți retragerea din contract (returul produsului), TZIMPI POFTICIOS S.R.L. vă va rambursa orice sumă primită de la dumneavoastră (după caz, inclusiv costurile livrării, conform detaliilor de mai sus), cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Vom amâna rambursarea până în momentul în care vom primi înapoi produsele, pentru a putea verifica starea acestora.

Expediați produsele către adresa depozitului de la care au fost trimise, adresa pe care o veți primi în scris, prin email, imediat după confirmarea primirii solicitării de retragere, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor, doar în cazul în care Bebepofticios.ro nu desfasoară o promoție care sa includă gratuitatea returului.

În situația în care se constată diminuări ale valorii produselor prin uzură sau manipulare improprie, responsabilitatea vă aparține dumneavoastră ca și consumator.